SUMMERBURST GBG!!

aaa, biljetter till summerburst blev fan fixade, dock ska jag gå senare idag (ikväll) för jag fick årets stressattack och spydde (!!!), tror min kropp inte pallar mer av denna vårtermin och vill bara att jag ska få ta sommarlov. tre dagar kvar. tre dagar kvar. jag stannar därför hemma nu för att i lugn och ro sitta och skriva på min hemtenta, och när jag känner mig nöjd DÅ får jag gå och lyssna på lite deadmau5 (<3).

för who the fuck am I kidding egentligen? Summerburst kan nog va fett, men det är fan mer fett att må bra inombords än att stå och veva bland göteborgare och alkohol. my life perspective ba

mitt livsperspektiv måste nog omformuleras lite med tanke på att jag bara den här veckan tackat nej till Watch The Throne i Oslo och Malmö, samt kommer "sent" till Summerburst. ähh, än så länge är jag ändå nöjd med mina val. typ. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar