that shit cray

1. sitter med min hemtenta just nu. fun life, right? MEN PÅ MÅNDAG HAR JAG SOMMARLOV!!!
2. och då ska jag fira det med att gå och äta på Mañanas med mina tsöta kurskamrater!
3. mår dåligt över att jag inte var i malmö igår och kollade på Watch the Throne och skrek "that shit cray"
4. kanske börjar må bättre av om jag får reda på att jag (kanske.. hoppashoppashoppas) får gratisbiljetter till Summerburst GBG som är IMORGON (fuck hemtentan, hallåååee)
5. igår på en persisk studentmottagning blev jag jättesentimental och DOG av längtan av att åka ner till världens bästa land, Grekland. Så mycket mörka drag, snabbt språk, så mycket kärlek och belly dancing-dans. *dog*
6. vet inte vad jag vill jobba med i framtiden exakt... men är fett besatt av Sex and the City (<3) nu och har fått för mig att jag skulle vilja bli sexkolumnist?!!! da fuck?!!

som sagt sommarlov på måndag. andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar