födelsedagsfirande!!

att cykla överallt kan va feeetttt mysigt. ni vet, sådär harmoniskt. lugnt. fint. va ute i naturen och så. men igår..... när jag skulle cykla hemifrån mig till freakin' andra sidan jordklotet (nej, bara andra sidan gbg), då vare inte kul. OCH i högklackat. OCH jag var redan typ en halvtimme försenad. kom iaf fram till födelsedagsbarnet crib där jag vräkte i mig maten som serverades, torkade av mig all svett jag kunde komma åt, och hade faktiskt riktigt jävla trevligt med vattenpipa, riktig jävla bra rnb och hiphop, samt tårta och kakor.

Vi drog till spritluckan efter det och drack våra drinks och d.a.n.s.a.d.e. våldsamt. ännu ett träningspass för mina ben igår (var uppe på mitt tredje då). jag träffade gamla klasskamrater som jag inte träffat sedan studenen - fattar inte hur folk växer till sig så snabbt? en kille näääästan stötte på mig (angående debatten på min blogg om att killar inte stöter på tjejer här i sverige), fast han misstog mig för någon annan!??!?!??! .......................... så han gick?!?!? orka. hahahah!! vad ska man gööö?!!

jag cyklade iaf hem vid tre-tiden på natten från avenyn. en ca 10 km lång bike ride i MOTVIND!!! fjärde träningspasset för mina ben igår då assååå. jag (försökte) cykla snabbt för att minimera chanserna att bli fälld av någon våldäktsman och sedan bli kidnappad och satt i en sexcell, men efter ett tag så märkte jag att det var hopplöst att kriga mot the forces of nature, så jag började chilla istället och njuta av the moment. da fuuuukkk vad en stad kan vara tomt på natten. "konstigt".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar