avskedsfest

 desperate housewife style
jag såg ut såhär i fejjan då vaa. tog tag i mitt liv för första gången och fixade mitt hår (ignorera årets virvlar där fram ba)
 Eat ALL the berries
 kolla vad gott!!! matmatmatmat!!
 helvete, hon hära. så snygg.
mina nya karamellskor!!!!
that's how we do: studying like a baws

Vi började kvällen hos iraniejävels syster och fixade oss, åt och tjötade. Jag ska alltid vara längst när jag med iranier, det finns fan ingen jävla persisk tjej som är lång?! kortaste bruden igår var 156 cm, och jag är 173 (+12 cm klackar, ja ni fattar lixx). Jag var helan hela kvällen. Vi drog vidare till Borran därefter och dansade loss i ett SVETTIGT Vimmel, samtidigt som vi såg Loreen vinna hela jävla Eurovision. Åkte tillbaka till götet, lämande bilen tog årets största taxi in till stan, där vi hade sjukaste rave-festen. taxin gungade för fullt. 4 stycken iranier och en grek, helvete vilken fest! De andra fortsatte till Park Lane medan jag tog mig neråt för avenyn för att träffa en gubbe och tjöta, därefter hoppade jag in i taxin och hotade taxichafissen att köra "lika snabbt som bolt springer" till järntorget så jag kund ehinna med min spårvagn.  på spårvagnen tog jag fram en artikel som vi ska ha läst tills imorgon på kursen och började plugga. helt ostress klockan halv fem på morgonen. nu har jag typ inte sovit alls. är typ bakfull?!! fast... ändå drack jag bara ett glas vitt?!?! sömn, taaackkk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar