festtorsdag!

Jag bawsade runt på gymmet imorse (efter att ha varit ute på en 70 minuters lång morgonpromenad innan det!!!). såhär manssportig var jag då. ledsen för allt skinande vitt, mina svarta "värmetights" var i tvätten due to dusgusting smell.
Min lil sis hade skolavslutning idag, så la familia åkte till vino pasta och jag åt denna gudomliga sallad (grillad sparris, hyvlad parmesan, rödlök, serrano). mööömms.
Jag såg ut såhär dagen till ära. extra cuteness :) :) :) :)
på kvällen introducerades jag officiellt som den nya tränaren för ett basketlag. är så glad över att bli coach igen för tjejlaget som jag coachade en gång back in the days! (ps.killar på bilden. ett annat lag i klubben).

Därefter åkte jag till gymmet IGEN!!! hade tid och döda och var fedt sugen på att springa och work on those triceps som jag jag inte hann göra imorse.

och imorgon vankas hemmafest med tema RÖTT. wööööhöhöhööh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar