midsommar?

matmatmatmat
mina stressade "köttbullar", respektive bff's köttbullar

Vaknade imorse och började laga mat, baka, fixa och dona införa midsommarfirandet med bff. tog en paus och cyklade till gymmet, bawsade loss med spinning, rörlighetsövningar och därefter ett vipr-pass. cyklade hem i linne och löpartights i ett facking apregnigt göteborg. krigade mig fram verkligen. kom hem och tog en snabb dusch för att sedan börja koka färskpotatis, som jag då märkte inte existerade. utan istället fick jag börja gräva runt i vår trädgård, och tiiitttaaaa!! hittade en stor och en mindre. bff blev glad.


Vi åt, och åt, och åt, och åt. kollade på topmodel. det regnade utanför. kollade på project runway. igen top model, och sedan so you think you can dance på youtube och blev speechless i ca 3348 år due to they're SO gooood!! sen var det dags för THA fotboll: Grekland - Tyskland. var nervös och spänd = blev varmt = svettades = tog av mig till linne och trosor. uppdaterade sönder på fb exakt hela tiden, sprang runt och skrek när mina grecos gjorde mål, och bff satt och skrattade åt mig hela tiden!?!?

Synd att grekland förlorade, ganska expected med tanke på att tyskland har grymt lag. men hur kul hade det inte varit om greco hade vunnit? för! men, lika glad är jag för imorgon åker jag själv ner till Grekland, och jag kommer inte hem fören om två facking månader.

GOD NATT MORTALS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar