min helg:

på lördagen fortsatte festligheterna på Summerburst. Här spelar Avicii.
jag och min fina p.i.c. (= partner in crime aka maggie)
i söndags var det sista spritluckan, *cry*!!! det var ett jävla drag och så mycket snygga killar kom till slut?!?!?!
det blev en avslutningsuppvisning i form av salsa till coldplays clocks (salsa "remixen u knööw). helvete vad kåta vi blev på killen som dansade, he definitely got the moves!!
vi gick lösa på dansgolvet till antidote, och därefter traskade vi hemåt.

Söndagen, någonstans innan två-slaget på eftermiddagen skickade jag in min hemtenta och hade därmed officiellt sommarlov. sprang runt som en fem-åring och skrek (och grät lite, faktiskt) över hela huset för välkomna detta jävla efterlängtade lov och uppmärksamma det för alla i familjen (mest min lil sis, som nästan fick politely säga till mig att hålla käften). Dagen innan, lördag alltså, var jag på Summerburst. Var inte alls lika taggad som i fredags när jag såg Deadmau5 (cuz musen is teh shit), så jag va såattee säga inte en utav dem i crowden som var övertaggade och hoppade runt till plinplong-musik á la Avicii. de va la okej. en sak som dock INTE ar okej, var raggningsrepliken jag fick vara vittne för (den var tillägnad to moi): "jag vet att du vill ha mig, men det får bli ett annat liv", med ett sånt "chramigt" leende och en go hand på min midja. jag kallar det för roller coaster-tekniken: där mannen stampar på kvinnans självförtroende för att sedan pick it up again och gulla med det, och därmed klassas som "prins". didn't fall 4 it, obviously.

Söndagen var FETT SOFT due to I had sommarlooovzz, och ett helt gäng drog ut till sista spritluckan för denna "säsong". jävligt trevligt gäng kompisar jag har alltså. luvz. mycket trevlig helg vad fan - och nu blir u bara livet bättre, för jag har sommarlov, och om 18 dagar drar jag till facking aten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar