sweet

för att sammanfatta denna helg så har jag tagit det SÅ lugnt. jag har nog sovit mer, eller suttit vid tv:n än vad jag har gjort något annat. När man får börja slappna av (nu när jag fått sommarlovz) då slår det en så jävla hårt - THA tiredness alltså. jag tog därmed tillfället i akt och gav min kropp det den behövde: sömn och mer vila (och massa sex and the city-avsnitt).

denna veckan har jag massa kul att göra: min lil sis går ut nian och hon ska på "bal" (ÅÅHÅHHHHH!!!!! beebbbiii), min kompis fyller 21, och vi ska fira att hon nu äntligen kan åka till Las Vegas (för hon ska faktiskt flytta till amerikanska västkusten om någon månad, och därmed också åka några vändor till Las Vegas, bam!), min bff ska fira att hon har varit rödhårig i exakt ett år nu med en fest med tema rött. HUR PASSANDE?!?!?


ochochochochoch om freakin 12 dagar åker jag ner till aten igen. HELVETE livet smakar så swwweeeet!

the big red day, för ett år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar