svara litt'

Vad är den äckligaste maten du vet?
min mamma sa alltid att man inte ska säga att mat är äckligt, men jag är fan inte keen på lever asså!
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
jag har ett part time jobb som vikarie i sweddan? vad jag är nöjd med det? typ när jag kan sluta tidigare och ändå få de cashen jag skulle jobbat för. det är väl det enda. och JA, när jag fick torka en 4 årings rumpa efter att han bajsat, och kunde efter det SLUTFÖRA mitt lunchätande *proud*.

Vad ångrar du i livet (om något)?
jag ångrar väl inget direkt, med tanke på det fört mig hit jag är nu, och jag älskar vart jag är nu och hur mitt liv är. meeeen, jag ångrar (så ofattbart smärtsamt mkt) att jag inte köpte en vinterjacka från KOOKAI. detta var ca fem år sedan - tänker på det ff och fäller tårar.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
jag har förmodligen aldrig hört dem sjukaste ryktena om mig. men typ, att jag bj:at hit, strulat med honom dit, etc.
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

bootcutjeans, stooor päls, stoooora halsdukar, stickade mössor - allmänt myyyyzz!!

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
eeehhh... min acnejacka? sedan har jag apdyra smycken (som jag inte FÅR använda för min mor. "varför ska du ha en diamantring på dig i SKOLAN för?!?!?!?!", förstår henne though).

Har du någon oanad talang?

det vettefan mannen. idsi, vet du ngn oanad talang jag har?!?!

Vad gjorde du i helgen?
åkte på endagstur till aegina (ö) och picknickade och hade allmäntz göttz, gick ut på kvällen och tappade det (fan vad helvetes roligt det var!!). i lördags var det att strosa runt på stan, shoppa på zara, luncha på La Pasteria, kolla på Bourne-triologin <3 och få oväntat besök mitt i natten. söndag var det bio-tajm (ides of march - den var dålig!!).

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
-  börja med ett case (och avsluta det)
- köpa GÖTTT från farmers market <3
- åka till IKEA och äta lax, köpa ljus och blommor
- måste dra till La Boom
- våtlägga golvet....? SÅ.tråkigt

Vad har du på dig just nu?
svarta nike-löpartights, sleten acne-tisha, skrikrosa ikeatofflor, lånad juicy-munkjacka och mitt täcke över mig.

Senaste låt du lyssnade på?

Bästa skönhetsknep?
1. KIRRA DINA ÖGONBRYN - investera i en bra ögonbrynspenna!!!!!

2. citron gör din hud bebislen
3. aspirinmask, bam!!
4. den här bloggen

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
jeans o tishhaaa!! inte preppy om det inte MÅSTE vara det. slitet, som om bara slängt på sig ngt. converse är JÄTTEviktigt, har faktiskt hittat msn-konversationer där jag på heder och samvete inte kan ha en pojkvän som inte äger ett par converse. AAA VET, maniac!!

Och fulast?
billiga material, eller allmänt har på sig saker som "alla andra har"

Vem saknar du?
min lil sis

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
lifelong happiness för min lil sis och mami - eller typ en gammal brittisk 30-tals karre. i lackat svart *drooling*

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
mami, min gudmor och personer som vill gräva fram (what ever it takes) den riktiga sanningen.

Bästa filmen nånsin?
jag älskar Zeitgeist

Bästa boken nånsin?
gillar inte skönlitteratur, SÅ NI VET!! men en bok, som alla borde läsa (ALLA!!) är "A Little History of the World" av E. H. Gombrich

Vilka tidningar läser du??
jag läser inga tidningar, om inte någon fitness magazine typ (när i sweddan)

Vad önskar du att du var bättre på?
att typ vilja få fler kompisar (sanningen är, ser det mer som kontakter), men JAG ORKAR INTE!! är så nöjd med de nära vänner jag har, att jag inte orkar få fler kompisar genom att luncha, fika etc etc etc etc etc etc, åååhhh, tar massa med tid. Jag är jättetrevlig mot folk, lär känna massor med folk HELA TIDEN. dem kommer ihåg mig, jag dem. men där är det STOPP. om vi inte klickar (major mkt) från första början, då är det over.

Är du religiös?
HA, nej

Vad är din största rädsla?
att mina nära och kära (mami, lil sis, extended family in greco, idsi) ska skada sig svårt eller bli jättesjuka. redan varit med om det med två av mina närmsta, men lyckligtvis så hade vi alla otroligt mkt tur och de mår idag väldigt bra och lever ett normalt liv. vill aldrig uppleva ngt liknande igen. aldrig.



+ bli våldtagen. öfft

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
att jag är känslokall

Vilka personer betyder mest i ditt liv?
min familj och alla de närmsta vännerna.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
eehhh, asåsåsååå, om jag gifter en grek då får jag väl förmodligen inte ens bestämma namn. HAHA, nej på riktigt, genom tradition så måste pojkisen ta hans farfars namn och om det är en flickis farmoderns namn! sååå, jag behöver inte tänka så mkt. ANNARS, så skulle det va ngt internationellt namn - typ mitt egna (orka älska sitt egna namn) eller min systers (jag är störd, jag veeet)

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
se Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?. svart. lackat. från 30-talet. brittisk. BAM

De tre finaste smsen du fått iår?

ORK. jobbigt att leta nu jöööh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar