ni kan kalla mig för gudinna. mitt liv är ju bra

vet ni vad jag facking älskar? att sitta helt själv i min lägenhet, äta exakt vad fan i helvete man vill (typ alltid lax eller kyckling), svära hur jävla facking mycket man vill utan att någon jävel ska klaga, att jag kan fixa disken exakt när jävla fan jag vill, även om det inte finns en enda gång då jag säger: "WOHO!!! ska diska nu, TSÅÅ ROLISSS" - like c'mmon, skulle det någonsin hända? älskar att jag inte behöver spola efter mig, utan att någon klagar (har dock hänt en gång....).

fler saker jag uppskattar just nu i livet (blev jobbigt att skriva i flytande form. punktform ä bäzt):
1. att jag kan gå runt JÄTTEnaken, utan att man har någon som bara: "eeeeh, dina bröst vädras lite för mkt, typ".
2. jag kan sova när jag vill. typ klockan tolv på förmiddagen kan jag kanske få för mig det, och UTAN att någon bara "men tööössseee, mår du dåligt? haft en dålig dag?". assså, niggah nej, jag vill bara sova. min säng är skön. 
3. att jag kan sitta vid datorn hur jävla länge jag vill, utan att någon a) ska klaga över att jag har för mycket fritid, b) föreslår att jag borde göra något vettigt. broshan, my time, my money, my facking business. kolla ditt egna liv. jag gillar tumblr och mat-bloggar, tänker inte ändra på mig.
4. att jag kan ta egobilder på mig själv utan att vara nervös för att någon ska komma in och komma på mig. Tar iof inte egobilder - MEN OM JAG HADE GJORT DET, då hade detta varit en perfekt nr 4.

usch, nu orkar jag inte mer... alltså, jag tror ni fattar att jag gillar mitt liv jävligt mycket nu va?

och som någon pepp-blogg skulle uppmana er: gör en lista på vad DU uppskattar med ditt liv.

WHATEVZ NIGGHZ

1 kommentar: