IMPORTANT STUFF

jag har några saker att säga, så LISSNA:

1. varför är alla brudar så snygga i Borås?
2. saknar sweddan faktiskt..................! HA näääääääähhhh!!11!!
3. varför måste jag ha ett jävla fel på mitt dna som gör att jag vill äta 4000 kalorier på en halvtimme VARJE kväll?
4. ligger nu på mitt golv och kan inte rsa mig upp. ca 4000 kcal som sagt
5. det var omäsnkligt gott. men ändå är jag sugen på sushi??!!!
6. att jag aldrig ska veta vad jag EGENTLIGEN är sugen på
7. ringde precis och förklarade min with or without love story mellan mig och Mat för en kompis. hade ångest. tror jag måste uppsöka psykolog
8. är sugen på vitt toastbröd nu. med smält smör och marmelad. (heerregud, måste hitta ett mini market och köpa det 4 real nu alltså - kmr ju ändå röra på mig lite när jag går till miniset).
9. ni ser ju min facked up relationship jag har med Mat?

så.tragiskt.inlägg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar