ogillar:

1. när vi ska diskussion i klassen och ingen diskuterar. jag sitter själv, försöker att svara på läraren/professorn/whatevs frågor samt bjuda in till diskussion (bra student), och INGEN öppnar käften. idag pratade jag 80% utav all tid vi studenter skulle prata/diskutera - även om läraren kollade på mig och gjorde typ a sign att jag skulle ta ner min uppsträckta hand. WALLA NIGGAHS, OPEN YOUR MOUTH AND FACKING SPEAK!!!

2. att jag inte har några rena underkläder :):):):):):):) måste tvätta like a baws nu om jag ens ska kunna ta mig ut från lägenheten imorgon - någorlunda fresh assåå

3. the freakin crazy azz fransyska som jag har i min grupp. vi ska göra ett asenkelt grupparbete och hon, på sin spare time, tar fram 25 sidor fakta för detta. visar mig det idag på en annan kurs lektion och ba "I thought it was SOOOO INTERESTING!!!!!!!!!" *historiens mest uppspända ögon". broshan, ta det lugnt... det är intressant, aa visst, men vi ska snacka i ca två sekunder och göra en kort power point, vi ska inte ha en föreläsning om det på advertising and communication management-mässan som är var tionde år. calm down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar