pimpla---<> ex ->> peacock --->>> orgia --->>> spårvagn -->>>hem

dressed in black
kanske itte så konstigt att jag ej haffar dudes ute.... always SO charming
post night out, öl påväg till spårvagnen

igår kväll åkte jag tillbaka till mina gamla hoods för att träffa min älskade Afrikan som numera bor i Oslo, men som kommit tillbaka till götet över helgen. åhhh, vad jag älskar den människan - she spreads light all around us. (typ). anyway, vi drog ut till Avenyn, men jag dumpade flocken och drog till Peacock (tusen år sedan jag såg din vackra interiör my friend), med another friend of mah och gick in i house dimman. OCH FÅR JAG FRÅGA EN SAK?! (som vanligt samma stora existentiella fråga): VARFÖR är det så svårt att hitta en decent dude ute på baren, som 1) ej bara vill ligga, och som då 2) inte är fett otrevlig istället, och 3) på allt detta SKITSEXIG?! jag och min vän konstaterade flera gånger under kvällen att det är jävligt mycket mer givande att gå till gymmet och haffa killar.

jag avslutade kvällen med att träffa mulle på spårvagnen, hjälpa en gammal skolkamrat hem från ändhållplatsen och sedan traska hem, och käka upp en hel limpa bröd med bregott, och not so much due to drunkness, men mer due to the BIG question som jag beskrev innan.


hajhajhajhajhaj-doee dagboken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar