NEFERTITI/CAKE

redo för fezt
greetings from nef

my gurl nickie

Pimpling av vin hos nickie, och snacka så jävla mkt girl talk. dra ut till nef för att stå i kö i 15 min när nickie ba "oj, har ej mitt leg med mig..........oops". hon åker tillbaka för att hämta det... och jag? jag stannade kvar med en dude jag träffade i kön: jerk. jerkjekrjekrkjejjerrk. jerk älskade pandor, hatade jättebläckfiskar och ska påbörja sitt femte och sista år som civilingenjör på chalmers. han höll mig sällskap enda tills nickie kom tillbaka <3<3<3 jerk, my man, iluv u. musiken var en blandning av 90-talets godingar som TLC, med tung hip-hop som bara insatta hip-hop fantaster förstår sig på och reggaeton. vi dansade såklart?!!! tog luft ute, och började prata australienska, istället för svenska. ni vet, för omväxlings skull. dog här, för toby-boy som var jerks kompis, var så jäääääääävla grym på det. mate mate mate mate mate mate, how u doin mate, that's not a knife, this is a knife. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar