hittat min gamla mp3, och blev nostalgisk som fan


Chewing Gum nynnade jag på en HEL match när vi spelade bortamatch i Kinna. Jag spelade med DU20-laget, och när jag skulle skjuta straffkast så nynnade jag på den här (och satte. BAM!). Kommer aldrig glömma av Annie och chewing gum!

Millionarie var en av mina top favourites. lyssnade på den om och om och om och om igen. Kommer ihåg att jag satt en hel kväll för att kunna lära mig: "Where there is cheese, there are rats, wherever there are rats, there are cats, weherever there are cats there are dogs. if u got dogs, u got bitches. Bitches always out t put their paws on your riches.... etc". Många ggr det gick för fort för min stackars svensk-grektalande tunga, men till slut satt det. och det tackar jag för, för nu kan man såatt säga show off med detta.

HERREMINALLAAH!!! jag, karrsi, lindsey och bff skrek på den här påvägen hem från vår högstadieskola. vi kunde hela uttantill med emotions n all. Moulin Rouge assåå,, din jefla film. (ledsen för spanish subs, lol)
no explanation needed ba. hela högstadiet var DEN HÄR LÅTEN. giiuuullliaaa, mi amoorree

*gråter* *saknar högstadiet* *saknar att vara liten, bekymmerlös och fjortis*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar