O.L. = Oklar Lördag

HAHAh, karrssiiii
 exklusivt vinpimplande på spårvagnen
 34-åringen såg ändu ut lite som Heath Ledger???
 oklart
gratis är bäst!!!

Vi skulle börja kvällen med att se Rebecca & Fiona på Trädgårdsföreningen due to the Volvo Concert, men när jag mötte upp Lindsey och Karrsi, så vill dem ist dra på barrunda? jag tänkte int'ens utan ba "ok". Vi drog en Andra Långgatan-runda. Drack Heiniken och vin. typ samtidigt. träffade på en fransos och hade en underbar konversation om våra olika passioner (oftast tänker man ej själv påvad man har för RIKTIGA passioner?!?! dagens hemläxa!!). vi träffade någon 34-årig snubbe som var HUR TREVLIG SOM HELST. han henkade på vår barrunda. Gårddagens mission var att sno så mycket saker som möjligt... det gick ganska bra faktiskt. skulle sno med mig en stor servett + sugrörshållare, men bartendern såg mig :( :( :( så jag fick lämna tillbaks den......... jag hade ett mål att sno en keps, men hittade ingen bra keps?!?! anyway, barrundan byttes till Excet där jag träffade gamla klasskamrater, samt en kille som redan tidigt på natten hde skrivit att han var sugen på booty call (denna killen har jag ej sett/hört från/pratat med sedan typ... hmm... jag var 17? och helt pltösligt skickar han till mig på fb??? och sedan kommer han fram till mig ute? HUR LÄSKIGT?! ps. nej det blev inget booty call - hallåe, självrespekt kvinnor?). Avrundade natten med en fett trevlig konversation med en jugge... kommer ej ihåg vad vi snackade om... JO, MUSIK!!! (typ), och var hemma halv sju på morgonen, för att jag än en gång gick hem från Majorna. wtf.







säger som mina hisptervänner skulle säga: yolo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar