GOTT NYTT ÅR!

hemma från ma beach house och födelsedagsfirande, hemma från en låååång nyårsnatt (morgon), och hemma från en dag av ätande och pokerspelande. jag är jävligt nöjd!! önskar er även ett jävla grymt 2012!!

frozen yoghurt, med blåbär och hackade mandlar - godaste skiten! 

kissenödigposen och spretiga håret kan ignoreras. Istället ska ni kolla in min nya väska!!!! hejhej mr. ferragamo :):):):)

FÖDELSEDAG!!! jag hade en lugn lunch (lunch i greco: kl 14-15) hemma hos mig med mina närmsta, närmsta vänner här. mådde så jävla bra den här dagen.
nyårsafton börjades såhär kl.00.02 på min toalett med Bailey's och smink.

Vid halv två-tiden var jag the fuck out of there. drack istället Gin & Tonic, dansade i en lägenhet, musiken spelades av en föredetta stor grekisk dj som spelat i NY, stora nattklubbar i Aten, och Mykonos. därefter blev det barhäng med min dude och hans vänner. klockan halv nio på morgonen somnade jag insvept i en stor varm famn. året började bra - minst sagt!

Nyårsdagen är tha shit här i greco, och då har man antingen bjudit hem folk, eller är bortbjuden. jag var det sistnämnda hos min bästa väns familj. Jag ÅT (efter 16 timmar utan mat, och enbart alkohol, säger väl en del), och därefter spelade vi poker i ca 4 timmar. jag åkte därifrån 10 € rikare, medan min bästa vän blev 80 € rikare, genom att ha vunnit alla pappas pengar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar