det gamla vanliga: La Boom, Animal och Dybukk

 Inne på La Boom. DISCO-dansgolv!!
 Dybukk

försök till "dagens outfit" (hahaha). mina nya sammetsbyxor i bootcutmodell. jättevarma, men JÄTTEfina!!
jag och min p.i.c. började på ett någorlunda tomt La Boom där vi förmodligen dansade sönder dansgolvet. Det var ååååårets träningspass, jag dansade tills jag blev så jäääävla svettig. allt från abba, last night a dj saved my life, michael jacksson (kan inte lova att jag inte gjorde moon walks) och girls just want to have fun. Animal var fa-an inte bra inatt alltså, fattar inte vad som hände? mycket folk, men loungemusik? klockan halv tre på natten?!?! varför?!?!? så vi drog dirr till Dybukk med en plan om att komma in utan att betala. Vi satte oss ner med vakterna, som hette Billy, Vasillis och Vakis (?), körde "vi är svenskar"-kortet, fick napp av en väldigt internationell, kort grek som till slut tog oss in. Där inne sattes träningspass nummer två igång = zwwweeetttt. Jag hade FÖR kul, tror tom att jag sa till mags "jag vill stanna här tills jag dör. musiken är så bra. jag ooorrrkar inte vad bra den är!!!" om jag ska säga en sak om dybukk: SJUKASTE MUSIKEN NÅGONSIN. ingen kommersiell musik alls, bara pure, nice progressiv house music (lloooovvee).
Därefter drog vi för att äta och sedan dirr hem, diskussion med taxixchauffören och lull-sms till dude.

och nu är jag vaken, efter några timmars sömn för att dra till Financial Management-föreläsning. sån warrior ä jaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar