utgång x2

jag är fan facking sönder i hela kroppen efter så lite sömn som jag fått efter gårkvällen + tre timmars financial management-föreläsning med matematiska uträkningar. mina organ, hjärna, ögon, hud mår sämst. försökte förgäves att leta efter kokosnötsmjölk för att dricka för gå från dehydrated to hydrated efter föreläsningen, men  nuffin. åkte ist hem och gjorde sojamjöl/sojamjölkspannkakor (det är liksom my cheat day today).

ikväll är dte utgång igen. fattar inte hur jävla svag man blivit?!?! jag är fan tjugo år och jag är så jääävla trött. för två år sedan kunde jag gå ut varje dag i veckan, det var liksom DET som jag gjorde mig pigg. nu klarar jag mig inte utan minst åtta timmars sömn, massa med vatten, lite alkohol och ordentlig mat (aka inte shit food).

Temat ikväll är Ladies Night "be fierce, be sexy", DET LÅTER SOM NÅGOT NICE VA? tre gurls, alla i ett förhållande, och vi vill ba "bajsa på våra män" och dra ut och ha kul (låter som medelålderskvinnor efter ett 30-årigt äktenskap, men aja). men innan allt kul ska jag SOVA. öronproppar, kolsvart rum och avstängd mobil. HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar