HAIR ISSUES

jag vet att jag ba babblar om hår hela tiden. men jag menar, jag blir galen. jag känner mig som en fullvuxen lejonhane på ett jävla överskott av d-vitamin. Lite grejer om mitt hår: JÄTTETJOCKA HÅRSTRÅN, JÄTTEMÅNGA HÅRSTRÅN = JÄTTE-, JÄTTEMYCKET HÅR, väldigt tungt, men är naturligt "beachvågigt". tttsssåååå, tog fram lite förslag, here we go:

Vi börjar med a pic of me right now.
Nicole Kidmans frilla till vänster skulle kunna funka på mig, men miiiisssttääänker ganska mycket hårspray, så naaaah. jag vill kunna va fett snygg när jag vaknar utan att hålla på och trixa och shit.
Rosie Huntington e najs. Lite rakare hår än mitt, ganska mycket mer serum i än vad mitt hår har. MEN! Den stora grejen är ju här att hon har fett mycket mindre hår än mig - därav superglamoröst och superenkelt att trixa med!
Drew Barrymore. Jag vettefan vad jag har för ansiktsform, misstänker runt med tanke på mina stekpannor till kinder, så jag tänkte att jag kunde va lite lik mrs Barrymore - hon är ju cool. Här är lite förslag:
1. Okej, OM jag kunde ha denna frisyren så skulle jag va fett nöjd. Tycker det är så JÄVLA snyggt. first problem though: jag har inte SÅ lockigt hår. Second problem: Den snygga snedluggsvirveln existerar inte hos mig, den är ganska platt due to väldigt tungt hår. aja...
2. Kanske något sådant här då? kanske lite fix och trix på morgonen för att definiera mina lockar mer, kanske får köpa curly hair shampoo och skit, men could I pull off a haircut that short?!?! BIG question
3. såhär short tror jag fanemej inte jag skulle kunna pull off asså. 
4. OM jag kunde se såhär i page, istället för ett fraking äpple me ett tak över sig, då hade jag inte haft mina hair issues alltså. Jag tycker detta är så OTROLIGT sexigt. och tänk ändå, om det fanns en perfekt värld, med perfekta hår, då skulle man kunna slippa ta hand om det (platta, kamma mycket etc etc). 

conclusion:
klippa topparna?


ps. hjälp?!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar