3's

1. på söndag så ska jag springa Nike Run (10 km, yao). Jag äter oftast inte kolhydrater, men nu bombar jag med egengjord* gröt varje morgon och ekologiskt fullkornsbröd till lunch. Känner mig ganska fet, men vad fan ska man göra - jag kan inte leva på protte och grönisar för ett lopp som jag förhoppningsvis kommer springa på 40-45 minuter. jaja, tjock kan jag va nu. på måndag börjar tha Xtreme Deff Period (fram tills den 23e, hähä).

2. har dragit på mig en inflamation i popiliteus (aka små sneda musklerna i knävecket). DET ÄR OCKSÅ SKITKUL, såhär innan the big daayyjj. enda jag kan göra är att vila typ. FAST NÄÄHHH, idag ska jag springa, igår vilade jag - that's enough niggahs!!

3. igår såg vi på The Double med Richard Gere. Den mannen åldras ju typ inte. filmen var en blandning av:
- ryssland
- usa
- cia/fbi
- agenter
- pangpang
- och efternamn som slutar på -skij

dör för sån skit. här är trailern:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar