spritluckan -> after party -> osvosv = stökigt ba

dessa byxor. mmmmmm!!!!!
waddap, goa och glada!
vi ba drack cosmopolitans, caipiroskor och vin.
@ the AFTER PARTY!
jag hade fåris med mig. här är en viking.

efter gårdagens match, så drog bff och jag och spontanfeztade. -> spritluckan dårå. sippade på vårat vitt, våra cosmos, våra caipiroskor . jag började dock kvällen med pepsi max (he he he), trodde väl att jag skulle va nykterist igår, fast näääääähhh va!! träffa litt' folk, posa lit' i toan, va allmänt nais ba. Peter Siepen dansade och han hade årets zebrabyxor - bara han kan pull that off. vi fortsatte på after party, i party mode. Vi spelade Music Quiz, där vi var lag "Hora" och lag "Vinny" alt.  lag "Jakob", vi kunde inte bestämma oss. jag skrek Vinny dock, med tanke på att Jersey Shore är bäst <3<3<3. lag vinny/jakob förlorade :( men ingen var förlorare för vi fick champis!! åkte hem för att sova, när andra åkte till jobbet för att jobba. min bff... vad hände med henne? jooo, tror nog det varsåaatttee hon stannade där, drog till jobbet med jeffery campbells och nu vill hon att jag ska förbi och lämna converse till henne? (detta är så roligt). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar