Be proud of yourself

så jävla nöjd över att mitt liv går så jävla bra just nu. fick tillbaka mina betyg från Aten, och bam! jag nailade allting!! 3 av 5 kurser fick jag 9/10 av, fattar ni, 9/10?! Den kursen det gick sämst på fick jag 7! 5 är godkänt, so you do the math!

Alltså, min mami är den bästa personen som uppfostrat mig på det här viset. När jag vill ha något, då ska jag fanemej ha det, eller jag ska iaf kämpa tills jag iaf har det precis bredvid mig! Jag ger aldrig upp! Bara man har ett mål, och en plan av ungefär man ska ta sig till målet (och en jävla vilja då självklart), då har du mer eller mindre redan vunnit!

Jag känner mig så jävla blessed över att jag har fått göra saker i mitt liv, som jag VERKLIGEN ville göra. Fick jag åka till Aten? Ja! Fick jag asbra betyg i Aten (även om jag inte ville plugga sönder mig)? Ja! Får jag åka på min drömresa till Island i april? Ja! Kickade jag ass på gymnasiet? Ja! Fick jag VG på den hemtentan i "Europa efter AVK" som jag kämpade så mycket med? Ja! Blev jag godkänd efter två veckors stenhårt pluggande av Externredovisning i våras? JAA!!

Alltså, ALLT går om man bara vill. Tycker folk ska sluta grina, och vara så jävla tacksamma över att det bara mer eller mindre är  viljan som står i vägen för en!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar