så lycklig nu?!?!?


2 kommentarer:

  1. Hej
    Jag har själv beställt hem fitnessgurus heat + heat health. Nu vågar jag inte riktigt ta dessa piller. tänk om dom har biverkningar? Vad tror du? Hur vågar du testa?

    Och hur kommer du att kombinera dessa när det gäller mat / träning?

    TACK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!

      Jag har bara beställt heat. jag tar dem så det står på förpackningen: en på morgonen när jag vaknar, och en en halvtimme innan träning. jag tränar oftast två ggr per dag,och då tar jag heat:en innan kvällsträningen.

      Jag äter "som vanligt". det betyder ju att jag inte smäller i mig dålig mat, bara för att jag förlitar på mig på heat:en.

      jag har kört med dem i en vecka nu, och jag förväntar mig inte att se några stora skillnader så fort. så jag fortsätter.

      med tanke på biverkningarna, så tänker jag såhär: det finns så mycket annat skit vi stoppar i oss varje dag, så varför inte ta bort någon annan "skit" och komplettera med heat då? jag äter väldigt "clean" och det enda kemikaliska jag säger okej till är proteinpulver (även om jag faktiskt har problem med det också). min mat ska helst vara ekologisk, och jag lagar helst all mat själv, så jag vet vad det är i det. jag dricker t.ex. ytterst få ggr drinkar med sötningsmedel, och jag äger inget sötningsmedel överhuvudtaget, just för att det är (oftast) kemikaliskt framställt. sååå, jag kör på med heat, och testar liksom. om jag märker några biverkningar då lägger jag ju självklart av - eller om jag inte märker någon skillnad alls för den delen (för då är det ju bara onödigt).


      hoppas det hjälpte! :)

      Radera