update:


  1. annat angående erasmus, är ju att jag kan fan få it my way - like at burger king - när det gäller arbeten/cases/tentor whatevs, enbart för att jag connectat så bra med alla lärare. jag vill tacka min mamma som tvingade mig som tonåring att gå till grekiska föreningen och lära mig bättre grekiska. kommer vara dig evigt tacksam, för DET har verkligen hjälpt mig i sits som dessa. all these professors is my sons (vet inte vad jag menar med det, men nicki minaj säger det i "did it on em", och hon är ju cool, så, jag med va?)
  2. ska jag berätta en hemlis? ååååhhhh, vet inte om jag kan..... okaj dåååh.... JAG ÄLSKAR NATACHA PEYRE. om jag var en chiuaua då skulle jag vilja vara ägd av henne.
  3. ey bryyyssshhhss, jag drar till självaste THA city Istanbul på söndag. beat that!!!
  4. har gjort en l.å.n.g. lista på turkiska maträtter. ska äta ALLT! om jag har någon blatte (alltså turk) som läser ma blog, och kan någon go dish, tell me!

    hajdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar