något av det finaste jag upplevt

har inte berättat världens bästa grej med Istanbul. Listen up kids: En kväll så drog jag och min goa vännina upp till det här tornet. detta är tornet i Galata som användes för massa grejs förr i tiden och är nu en turistattraktion och restaurang + festhall (fatta festerna där uppe vaaa). ANYWAY, vi drar upp dit och tar kort på den fantastiska utsikten över Istanbul. Ett ungt par bakom oss ville att jag skulle ta kort på dem tsm, och dem var så nöttiggööliisössii gölliga så jag klämnde ut mig ett "you are SO cute together".

Efter ett tag så ville min goa vännina att jag skulle ta ett kort på henne med hennes kamera (jag hade vid det laget slutat tagit kort och bara stod mot stenväggen och halvsov). Det var ganska trångt då man gick runt tornet (utomhus, ja) i led, så för att ta ett steg bakåt för att ta en bättre bild, så ser jag mig om över axeln, OCH VAD SER JAG DÅ?!?!?!? det paret u know, som jag tog kort på? den duden hade gått ner på ett knä och friade!!!!! OMZZGZGGG!!!

Jag, från ingenstans, börjar STORlipa (på riktigt, det var TSÅ piniiigt), och helt jävla reflexmässigt, med systemkameran i handen, snappar jag av ett kort på dem. jag hoppade upp och ner, samtidigt viftande med mina händer framför ögonen (fan vad tjejig jag äää).

Det var helt otroligt. jag gick fram till dem och ba "I'M SO HAPPY 4 U GUUYYYZZZ!!!, YOU MADE ME CRYYY!!!". därefter tog jag deras mail-adresser (tjejen var så jävla skakis att hon inte kunde knappa in hennes e-mail på min mobil, att henned dude fick gö det), och så fort jag hade kommit tillbaka från Istanbul skickade jag iväg fotot till dem! Dem kommer komma ihåg mig som THA TOWER GURL. så lycklig nu.

Här är fotot:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar