mitt nyttigare liv

hej


idag börjar min egna typ av Biggest Loser Jillian Michael's 30 days shred. Bara det att jag har elva dagar på mig (i Sverige). Det betyder:

världens striktaste diet: alkohol får ENBART drickas måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Jag ska dricka mycket komjölk och ost, för då får jag laktosmage och kan bajsa ut allt, därmed världens tarmsköljning ----> tiiiiiiiiight.

tips till världens hårdaste träning: välj kvinnliga instruktörer på Nike Get Fit-passen så kan du använda din använda tisha en gång till (miljövänligt och motiverande, då man inte kan klaga på att man inte har rena träningskläder!!!). ta bilen in till stan för det gör att du sparar kraft till en-timmars-passen på sats.


LET'S DO THIS!!! GREECEE HERE I COME WITH MY FIT, FABOLOUS BODY!!!


ps. mitt mål är att gå ner 8 kg. BRING IT POOOOONNN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar