generation chill

ska till idsans jobb (superflashiga subway) och sno cola zero nu. vem fan behöver alkohol? (säger hon som DÖR av väntan för att få kunna öppna sin vodka och ouzo, SAMTIDIGT). är tsååå tröttzz faktiskkkt!! var på freakin body balance imorse och ikväll sprang jag räsersnabbt i 25 min på sats. dödar.tid.genom.att.hänga.på.gymmet.

jajajaja

saknar grekoland. saknar souvlaki och att känna att det är CHILL att inte göra någonting. nu är det bara världens tortyr att känna att man har noll att göra. speciellt en lördagskväll. waddap med mitt livz lixx? trodde folk ville festa med en partysessa. MEN ALLA JOBBAR?!! fuck dat

jajajaja


jahaaaajajajjaja


hej då. kanske snor en kaka hos idsan också. självömkan

ps. tur som fän att jag har körkortis, annars hade jag väl ruttnat här bland mina illaluktande träningskläder, ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar