angående inlägget nedan (inte precis under, utan efter det).

facking midnattsloppet är ju INATT!!! åååååhhhh!! ALLA viktiga vägar - dvs dem jag skulle ta - var avstängda (jag kunde lixx inte ens komma till korsvägen?!) och den exakta definitionen av exakt alla parkeringar var fulla.

jag tog då beslutet att åka tillbaka. hem alltså. utan att ha gjort ett helvete ikväll. självömkan blev då i form av en croissant (JÄTTEGODA på 7eleven, 15:-) och en kardemummamuffins + en Loka Coconut Dream som var minst sagt en stor besvikelse. Ska iaf dricka upp den. TÄnker inte slänga iväg 20 kr sådär (jävla rip off),

på vägen hem såg/hörde/visade det sig:
såg: en dyngrak kille som skulle få åka en tripp till sjukhuset som jag förstod det. allt detta på centralstationen. reaktion av mig: "WWAAAAHHH, klockan är tiiiiiooouu!!"
hörde: enbart mig själv svära. exakt hela tiden. mycket fula ord. blandat på gre, eng och sve.
visade det sig: att det var exakt fett onödigt att jag satte på mig mina tuffa nya skor från NB, med tanke på att jag aldrig fick visa dem för någon (bara för tjejen inne på 7eleven. vi säger att hon såg dem).

jag nu:

D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar