mamacita

Igar berattade jag for min grekvan och hennes boi att jag ar kar i en norsk basketspelare. vet inte varfor, men det var val nagot jag forsokt dolja lange och nu velat fa ut mig. anyway, den har tjejen.... MY GOD, var ska jag borja? blond, friskt langt har, saftiga lappar, lang och slank men anda nagorlunda muskulos (basketspelare juh). I'm in love. Jag har fatt TA pa henne, inte pa nagot sexuellt satt (fast det kan ju iof diskuteras), nar vi spelat mot varandra och inte for att jag da kande nagon elektrisk stot av valbehag, men nar jag tanker efter sa far jag det typ nu? *typ ston*. otroligt missledande for min hjarna.


sedan kom jag over den har bruden (!!!!) hon ar nog nagot helt annat. Farlig, tatuerad, roker sakert, spelar nog inte basket, ar nog ganska kort men jag vill ta pa henne ocksa? vill gora dumma saker med henne. (las: sitter har och undrar ifall jag inte ar lite felvand eller om jag bara ar trott pa penis?)


ps. no I'm straight. Ibland far jag bara for mig saker. MEN om norskan skulle vilja ha sex, da skulle jag nog inte tacka nej, anda experience. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar