YOLO: att bo med fem fransoser

Jag stannade kvar på Kasos några extra dagar när my gang istället åkte tillbaka till Aten. Jag flyttade in mitt pick och pack till the Gypsy House och bodde de restrerande dagarna med fem fransoser: en konstnär, en master chef, en jude, en musikgalen ekonom, och en bad boy. Jag blev kronad till Gypsy Princess och fick ta del av alla deras religiösa ritualer, såsom att spela President and Asshole (kortlek) samtidigt som vi förkrökade inför nattens fylla. Vi duschade utomhus med en slang, och jag sov uppe på ett loft på en slapp madrass, vi stängde aldrig dörren (läs: STÄNGDE. vi stängde inte ens dörrarna, lät allting istället vara öppet)  när vi drog ut och lämnade istället alla MacBooks, pass, mobiler tillgängliga för allmänheten. Vi åt aldrig med tallrikar eller knivar, och vi lyssnade på franska klassiker som jag inte fattade ett skit av.

Lärde mig lite franska när jag var där också. Det viktigaste jag lärde mig var:

J'ai faim (jag är hungrig)
J'ai soif (jag är törstig)

två grejer jag skrek hela tiden.



YOLO MANNEN, YOLOOOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar