ONSdagsPARTEY!

facking vackra underbara (jättefulla) männsika. bbbbffffff
PRRRROPPPPPEEELLLLL-KEEPPPSSS

Började kvällen med en flaska Absolut och en statusuppdatering på fb: "lyssnar på smells like teen spirit och dricker vodka från flaskan. själv. hahaha, på riktigt?". åkte in till Nefertiti tidigt och kom fram och såg det OVERCROWDED. vi började dricka drinkar, och bff fik all uppmärksamhet med årets partytrick: hennes keps med propelllll!! Folk var otroligt kissenödiga hela tiden, och jag testade jämställdheten här i Sverige, och ställde mig (i den ca 7 km kortare) killkön. Några killar var emot jämställdhet, så jag fick dem tro att jag skulle in för en snabbis, med en osynlig kompis längre fram. vad ska man gööö. Easy.

bff blev jättefull. jag fick ett mission att slicka någon i ansiktete. jag fyllesmsade med australien. jag blev vild när Mercy (<--click) spelades, pratade med Carl Einar Heckner (och han kom ihåg mig från ett barnkalas när jag var liten!!!! assssåååååååååååaattteee hans minne är ej = guldfisk iaf), och fick en kompis vid namn Bintu som bjöd på shots. Imorse, när jag satt på toa kom jag på att jag gick hem från stan.... första sträckan pw:ade (uti helevete vad snabbt jag gick) med någon... som jag tror.... hette björn? han var kock iaf. och kort. och bodde i majorna. resten är ganska blurry. därefter gick jag hem själv från majorna... aaah!! fick gratisskjuss av en snel taxichaufför <3<3<3<33<33<3<33<3<3<33<3<3<3<33<3<



det var kul. let's do this again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar