igår:

spontanutgång med ruby. 1. jag hatar båten (varför ska jag ens pallra mig dit, när det SUGER). ett plus var dock att jag träffade trevliga kömpisar :):):). ett minus var att dem ville få mig full :( - nej, dem lyckades inte. jag spottade ut shottarna i min drink istället (hä hä hä hä). 2. vill säga förlåt till lillkillen, ca femton bast, som ville dansa med mig, och jag istället då skrek åt honom, och är nog ganska säker på att jag uttryckte mig i stil med att jag skulle boxa honom? förlåt, du visste ju inte bättre så full du var! 3. ruby körde årets bästa april-skämt på hennes bf. den klassiska "jag är gravid". men hans min var freakin' priceless. borde fan ha tagit kort assåå. 4. jag tror alla löved my new haircut? 5. ibland fick jag  ta upp den för att folk skulle känna igen mig. ser jag så annorlunda ut?!?! 6. jag älskar hip hop och antidote (och epic, av sandro silva). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar