gårdagen var

bjöd på middag hemma hos mig med ma gurls. vi åt kycklingbönesallad, åt desert, choklad och drack kaptenen, och absolut raspberry. fick döläckra heels av min iraniejävel som födelsedagspresent. vi skrattade åt konstiga saker. jag berättade konstiga saker. vi mådde fan. vi tog oss in till stan och började veva på park lane. folk bjöd på drinkar och shots för att välkomna mig hem (KÄNNER MIG ÄLSKAD!!!). träffade två grecos som min kompis kände, men som jag aldrig fått träffa?!?!? blev helt sentimental..... fick asmångz comliments för mina glasögon!!! tjejer kom fram till mig och ba "fan vad sexigdu är", och då måste man väl va en nice brud helt enkelt, om en annan brutta säger det till en - selfconfidence boost som fän. kände att jag inte gillade musiken så mycket due to gillar ba greco progressive house nu (spelar internationell och så). betalade fackin 370 kronor för taxi (skämt bort mig i aten med taxi, klarar mig inte utan det), och somnade halv sex på morgonen full.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar