även om det SUGER att vara i GBG igen, så finns det vissa positiva aspekter:

saker jag har saknat med Sverige:

1. Mitt freakin älskade SATS. Jag älskar alla mina instruktörer, alla som jobbar på SATS Kompassen, och jag har saknat dem såå!
2. Mina vänner. duh?
3. Kesella - finns inget sådant i greco.
4. Inte heller finns det bär!! (läs: okej, såklart det finns, men jag såg det aldrig i någon vanlig supermarket).
5. Mitt lag. och att spela basket såklart. och känna vreden i att spela mot fjortisar <3<3<3
6. min sis.
7. Göteborgs Universitet (samhällsvetenskapliga fakulteten) /hälsningar plugghästen
8. Att inte ha ett PISS att göra, men ändå känna "det är okej, för mitt liv är miserabelt anyway". va helt lugn me de!
9. Mamis mat!!!
10. vårat kick azzing houseee. älskar dää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar