i'm no little mother fucking bird in my head

jag är ju då i aten. jag luvz it. jag har typ gått ner 45 kg på tre dagar på grund av: 1) jag drack kranvatten pga brist av köpt vatten, vaknade dagen efter typ febrig och svettandes? bajsade en del också då. 2) jag har skrubbat tak, golv, väggar, mellan kakel, dörrar, fönster etc = energiförbrännande 3) jag har bara köpt "super healthy food" (typ anorektikermat altså).

anyway, idag tog jag en get away trip till mina grand päron för att äta mormors vita bönor (favourite dish nr 3), ligga på stranden och läsa The Satanic Bible och vila mina uttorkade händer från allt städande. imorgon åker jag tillbaka till my block för jag är sugen på att dra till en bar där man får GÖRA SIN EGNA DRINK! fattar ni?!?! jag ska blanda lime, jordgubb, vattenmelon, råsocker, lite cola, vodka och typ absint - ska döpa den till coca loca.

/HYPERVENTILERANDE ÖVERLYCKLIG TJEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar