den broshan på 11:an

1. alltså, så skönt att gå fram till ett gäng och fråga vart dem har varit (finklädda enda ut till hårstrået), och få svar "sittning, avslutning av nollningen...", bli snead av tjejerna, ignorera det med tanke på att jag inte fattade varför jag blev snead och istället fråga av vilket uni, bli ännu mer snead som om jag var bajs och inte värd att prata med och få som svar "handels..." (detta sas med en sådan nedsättande ton, som om jag inte var värd att höra ordet handels), och då själv svara med "frågar bara för att jag själv går på handels" och få fem små bonnesvenntjejers ögon att gå coco. vem? du? jag? på handels? DU MÅSTE SKOJJAAA?!??!?!

håll käften, jag ville ge dem en box.

2. skönare var det när jag på 11:an träffade min brosha från en annan morsa. en 94:a, apfull, som förklarade hur han ikväll hade blivit avsugen utav hans bästa kompis ex, som han gillat jättelänge, men som definitivt inte var bra på att suga av då han inte kom! (!!) Han var dock en gentleman som tackade nej till sex för att han inte hade kondom (+1 mognad). jag predikade om "work hard, play harder" och att han måste plugga och kunna jaga sin dröm om att bli jurist - det är det enda rätta, "för den riktiga festen kommer efter studierna" (citerat mig själv). i ett ögonblick kollade vi på varandra och kände ett slags gudomligt ljus inom oss medan våra blickar visade att vi accepterade varandra på ett vänskapligt och kärleksfullt sätt. ett handslag på det och sedan hoppade jag av.

den broshan. algot heter han. så tsöööööt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar