vilken kritik, omzg.

hon hära är 90-talist, svär.

Läste artikeln som Altstadt (vet inte vem det är, borde jag ens veta?) har skrivit på aftonbladet.se och satt därefter och tänkte över mitt liv, Blondinbellas liv, Elin Klings liv och alla andra tjejer och killars liv som är födda i den blåsta generation - där jag egentligen inte vet ett piss om de tre sistnämnda.

Ska jag vara HELT ärlig så skrek jag "fuck u" till Altstadt i mitt huvud när jag läst klart, för ingen vill väl bli kritiserad? Men, det kanske var att ta i. För även om det tar emot, så har hon delvis rätt - sett genom generaliserade glasögon (dvs, att jag inte tar åt mig). Dock gör hon det stora felet att dra alla över en kant, något som är ett otroligt bra knep för att skapa debatt, NÄHE?!?!?!?!?!

Jag skrev sedan VÄRSTA inlägget om detta, men kom sedan på att det mer var ett sätt att hävda mig själv i bloggvärlden och beskriva mina egna mål här i livet (som faktiskt, Altstadt, bygger på samhällskritik och inte på att avundas Elin Kling). Kom på att jag faktiskt behåller dessa mål för mig själv. Sååå, what evah niggah, i do not care about your shitty life perspective - I will keep rollin'.

För er som vill ta del av artikeln, och kanske sätta er själva på blogg-kartan genom att svara hatiskt, kan läsa den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar