All By Myself

ganska passande att man börjar blogga i just nu den stressigaste perioden AV MITT LIV, anyway, ska inte klaga för jag älskar mitt liv och jag får alltid som jag vill här i livet (KNOCK ON FACKIN WOOD!!!!!).

men, jag är ju faktiskt ganska stressad så jag låter min blogg vara min terapeut for now:

terapeut/blogg - vad är det som gör dig så stressad?
jag - mitt facking liv, jag kan inte ens kolla på Oprah Show på eftermiddagarna längre ju OCH jag har missat många avsnitt av GG!
terapeut/blogg - det är ju iof inte något man måste ha i sitt liv, eller hur?
jag - fuck u!! Vad fan vet du om min kärlek till Oprah, hon har gjort stordåd!!
terapeut/blogg - .....
jag - ?????
terapeut/blogg - berätta vad du har att göra just denna perioden då...
jag - jag drar till aten den sjuttonde juni, innan det måste jag ha tagit körkort (ska köra cirkus 21 körlektioner till + halkan, det är liksom *tar fram miniräknare* 840 min körning!!!); ska ha pluggat som en häst och klarat tentan i början av juni; ska ha flyttat till finare GBG; fixat exakt alla jävla byråkrati-papper inför utlandstudierna; det är även viktigt att jag jobbat minst 40 h då jag vill ha några lax i bakfickan i sommar för att steka med en kall mojjiiiito i handen, och samtidigt ska jag vara en trevlig, normal icke-psykfallsmänniska bland folk. Förstår du?! Jag fick precis en stressfinne!!
terapeut/blogg - ta en sak i taget, allt kommer ordna sig.

fast nääääh?

lyssnar på "All by Myself" och känner connection, it talks to me, u know? *sad face*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar