the WHITE DIET

Vad har du ätit idag?
Till frukost åt jag äggvitescramble av 6 äggvitor, 100 g kvarg, 120 g päron (UTAN SKAL), 50 g fetaost. Till förmiddagsmellis åt jag 10 stycken mandlar som jag fanemej såg till att mina visdomständer fick go hard för, och till lunch åt jag kokosmjölspannkakor gjorda av 12 (!!) äggvitor, lite kokosmjöl och pofiber,  och lite honung på dessa godingar (tror though inte jag får äta det - MEN BEHÖVDE KOMMA UPP I KALORIER VAD FAN?!). 


hittade en svara-på-48723-frågor-lista hos Forni, och den som fick mig att stanna upp var denna, för jag följer STRIKT the WHITE DIET nu, due to blekt tänderna och får ej äta något som helst färgat på 72 h (42 h kvar nu!!!! uuffttt). det är fan så JÄVLA JOBBIGT - får inte i mig några kalorier utan att min magsäck ska vara nära på att spricka?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar